Biuro (Warszawa Śródmieście) pozwala przedsiębiorcom zaoszczędzić
Zamiast zajmować się złożonymi i zawiłymi dokumentami najmu, często obejmującymi pomoc prawną i honoraria prawników, typowa umowa biura serwisowego jest napisana prostym formatem. Został zaprojektowany tak, aby był „przyjazny dla użytkownika” i unikał zbędnych warunków i klauzul typowych dla najmu biura komercyjnego. Co więcej, licencje na biura serwisowane nie wiążą się z opłatami skarbowymi – dla większości firm oznacza to znaczne oszczędności.
Elastyczność czasowa
Czy możesz z całą pewnością przewidzieć, jakie będą priorytety Twojej firmy za 3-5 lat? Jakie będzie Twoje zatrudnienie? Ale 3-5 lat to średni czas, przez jaki firmy muszą zobowiązać się do posiadania konwencjonalnej powierzchni biurowej. W przeciwieństwie do typowych struktur wynajmu biur na wiele lat, biura serwisowane są dostępne na okres od miesiąca do roku, a następnie są odnawialne. Firma pozwala nawet na dzierżawę na przestrzeni tygodni, a nawet dni. Jest to tak popularne, że firmy zakładają tymczasowe bazy w naszych biurach serwisowanych, jednocześnie szukając spokojniejszego tempa dla swojego ostatecznego adresu biznesowego, korzystając z przewagi polegającej na umożliwieniu nieprzerwanej ciągłości biznesowej i upewnieniu się, że nie stracą swojego miejsca na rynku.
Elastyczność wzrostu
Wiele start-upów i szybko rozwijających się firm potrzebuje możliwości ekspansji „z dnia na dzień” bez przenoszenia biur. Nawet duże korporacje wielonarodowe czasami potrzebują przestrzeni, którą można rozbudować, aby pomieścić pracowników tymczasowych w czasach boomu. Większość firm apewnia najemcom elastyczność w zwiększaniu, zmniejszaniu, a nawet opuszczaniu pomieszczeń w celu spełnienia ich najnowszych wymagań biznesowych z zaledwie miesięcznym wypowiedzeniem.
Elastyczność płatności
Tradycyjni najemcy są zwykle zobowiązani do płacenia czynszu kwartalnie z góry, podczas gdy biura serwisowane fakturują klientom co miesiąc, uwalniając przepływ gotówki. Co więcej, wiele usług jest już zawartych w pakiecie, w tym ubezpieczenie, woda, prąd, oświetlenie, internet itp. Tam, gdzie wymagane są dodatkowe usługi i personel, wystarczy „płacić za zużycie” — płacić za to, kiedy i co jest używane, zamiast wspierać stały koszt tych elementów, oszczędzając niepotrzebne koszty stałe.