Przedszkole Krakow

Koncepcja współpracy – przedszkole Krakow 

Nauka dzielenia się, współpracy, zmiany i wytrwania w bezpiecznym środowisku uczenia się, prowadzona przez profesjonalistów, którym leży na sercu dobro dzieci. Jest to szczególnie ważne dla pierwszego dziecka, które może nie być przyzwyczajone do dzielenia się z rodzeństwem w domu – choć może to być trudna lekcja, tak ważne jest, aby nauczyć się jej wcześnie.

Socjalizacja

Socjalizacja z osobami innymi niż rodzina dziecka w bezpiecznym środowisku jest istotnym elementem fundamentalnym w poniższych obszarach.

Im wcześniej to zrobimy, tym lepiej, bo to pomaga dzieciom przezwyciężyć nieśmiałość i nabrać pewności siebie. Jeśli zostawimy to zbyt długo, faktycznie utrudniamy ich rozwój społeczny.

Zachęcanie do holistycznego rozwoju

Podejście podjęte w celu zbudowania mocnych podstaw rozwoju emocjonalnego, społecznego, fizycznego i psychicznego dziecka, które przygotują je na całe życie.

Wychowawcy wczesnego dzieciństwa są szkoleni w identyfikowaniu obszarów, w których potrzebne jest wsparcie dla każdego dziecka oraz tworzeniu programów i zajęć wokół nich. Niezwykle ważni w tym względzie są również ich rówieśnicy, ponieważ przedszkolaki są zazwyczaj pomocne, współpracujące i integracyjne.

Entuzjazm do uczenia się przez całe życie

Lekcje powinny być prowadzone w zabawny i ekscytujący sposób, który zachęci dzieci do efektywnego uczenia się. Pragnienie nauki musimy wzbudzać z zapałem i entuzjazmem. Miłość do edukacji – do czytania, nauki, odkrywania, natury – zakorzenia się w przedszkolu

Przekazywanie edukacji poprzez doświadczenie

Uchwycenie wartości uczenia się i edukacji poprzez dawanie przykładu jako wzoru do naśladowania i dostarczanie rzeczywistych doświadczeń. Podczas gdy rodzice zawsze będą mieli największy wpływ na wczesne życie dziecka, wprowadzenie ich do środowiska przedszkolnego zapewnia im nowe spojrzenie na znaczenie edukacji, które pozostanie z nimi przez cały okres nauki. Pokazuje również, że wysoko cenisz ich wykształcenie.

Szacunek

Uczenie wartości szacunku dla innych. Nie ogranicza się to do ludzi i mienia, ale może również oznaczać szacunek dla ich otoczenia, zarówno bezpośredniego, jak i globalnego. Nie ma lepszego miejsca na naukę tej cnoty niż w gorączkowym środowisku przedszkolnym, gdzie wszystko jest wspólne, a grzeczność i maniery są zarówno nauczanie, jak i uczone organicznie.

Demonstrowanie i wpajanie wagi pracy zespołowej, która może uczyć szacunku dla opinii innych, słuchania, współpracy i równości.