KeyShot cena

Ograniczenia – KeyShot – cena

KeyShot oferuje całkiem sporo transformacji animacji i niedawno dodanych animacji klatek kluczowych. Jeśli jednak szukasz narzędzi, które ułatwiają animowanie wielu obiektów, szybkie dodawanie wariacji lub losowości, animowanie rozmiaru, skali lub wymiarów, musisz szukać gdzie indziej. A jeśli kinematyka odwrotna nie jest częścią KeyShot. Na przykład, jeśli chcesz obrócić bieg w wyniku obrócenia innego biegu lub stworzyć zmienną prędkość obrotową, nie masz szczęścia.

Włosy i inne trudne struktury

Wszystko, co składa się z wielu pasm podobnych obiektów, jest zwykle określane jako włosy lub futro w oprogramowaniu 3D. Od ręczników do rąk po zamszowe buty, trawę, maty powitalne i dywany, stosowane są generatory włosów i futra. Są bardziej szczegółową wersją generatora cząstek. Narzędzia do pielęgnacji pozwalają rzeźbić lub przesuwać włókna, tak jakbyś czesał włosy w prawdziwym życiu. Przy odpowiednim przepływie pracy KeyShot może renderować krzywe jako włosy/futro, ale proces ten nie pozwala na łatwą edycję.

Systemy cząstek umożliwiają generowanie wielu obiektów w scenie w oparciu o pojedynczy obiekt macierzysty. Zwykle systemy cząstek dają kontrolę nad zmianami obiektów potomnych. Przykładami mogą być las drzew, stos cukierków na Halloween, kropelki wody lub skropliny na puszce po napojach. Systemy cząstek chronią Cię przed tworzeniem tysięcy podobnych obiektów i zazwyczaj tworzą proxy lub lekkie symbole zastępcze obiektów podrzędnych. Dzięki temu narzędzie 3D działa płynnie i ujawnia wszystkie szczegóły systemu cząstek tylko w czasie renderowania.

Zaawansowana kontrola wejść i wyjść

Każdy, kto może renderować zasoby cyfrowe, które zostaną przekazane retuszerowi, artyście 3D, kompozytorowi, redaktorowi lub agencji cyfrowej, potrzebuje zaawansowanej kontroli. Możliwość definiowania takich rzeczy, jak przestrzeń kolorów, głębia bitowa, gama kolorów, gamma i inne, gwarantuje, że ostateczny obraz (nieruchomy lub animowany) wygląda poprawnie i pasuje do innych mediów, z którymi będzie używany. Funkcje, takie jak fizyczne sterowanie kamerą, narzędzia do emulacji filmu, profil OCIO i wielowarstwowa obsługa EXR to tylko kilka przykładów, których tutaj brakuje.

Jasne, KeyShot ma kilka wtyczek, które pozwalają wysłać model z jednego programu CAD do KeyShot, ale to tyle, jeśli chodzi o integrację. Możliwość wprowadzania zmian w modelu lub scenie 3D podczas pracy w środowisku renderującym to ogromny element, którego brakuje w KeyShot.